* I CAN'T

Aa. Spelat nu. Det typ... Var aslätt. Verkligen ASLÄTT. Det sög lite. Annars asgulligt. Typ. Fast läskigt. Min ponny (som jag dukigt nog döpte till Ponny) ville inte gå över en bro, asläskigt tyckte den. Och en annan ponny bara "Vill du leka hos mig? Har har svanssaker". ASSÅ VA?! Cp. Men aa. Jag har inget liv ibland. Aa.
Och jag borde helt seriöst städa. Men jag vågar inte ens titta på mitt folv typ. Urk. Glitter över fucking allt. Dö. Dö glitter. Urk. Aa.
Nej men måste nog, aa. Ska. Aa. Så nu häjer vi musiken lite och städar. Urk. Men aa.
Ciao.

Asfint. Verkligen.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.