* I CAN'T DO IT SO I'LL DO IT

Aa. Cha. Jag börjar bli trött. Kul. Borde nästan äta... Har inte ätit på tolv timmar. DÅLIGT STINA, DÅLIGT. Asså, haha. Cp. Skrev Såligt först. Det lät lite kul. Aa.
Nej men borde nästan äta. Aa. Och lyssnar fortfarande på Alice in Videoland<3<3<3. Åh. Fattar inte varför jag slutade lyssna på dom innan. Hm. Mystiskt? Ne. Fast vi kan ju låtsas. Aa. Och min fot sover, fan. Kommer man snart börja lipa. Aa. Klarar inte av när den vaknar. Cp. Varför ska kroppen somna? Cp. Aa. Nej men ÅÅÅÅÅH nu börjar det göra ont.
/crybaby
Typ. Fast ne. Orka gråta. Ne.
Men aa. Nu ska jag höja volymen lite och kanske äta... Kanske städa... Kanske vara lat och ligga i soffan... Kanske bara allmänt glo... FAN VET JAG? Nej men aa. Nu blev How I Met You Mother klar<3<3<33<3<33< ohohoho.
Bäst. Aa.
Nej men ciao.

Cha.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.