[ guld i att prata ]

Det har min mormor. Lovar. Hennes mun är aldrig stängd, och den bara BLA BLA BLA BLA osv osv osv. Och nu när hon har flyttat så pratar hon ännu mer, vi var där i ca en timme, och under den tiden pratade hon mer än vad jag gör på typ .... 4 timmar! Typ. Fast inte helt, men nästan. Aa.

Och jag hittar inte min datorsladd, så inga bilder än. Tänk om jag glömde den på båten?! AAAAAAH!!!111oneoenenooen!!111
Aa.

Och jag blev asdepp idag, lovar. Hittade ett spel till playstation som jag letat efter i typ ett helv år, klart att jag inte hade pengar med mig då.</3 Jag dog lite inombords. Inte okej någonstanns.

Och jag har nytt virusprogram, tycker det var lite kul, jag fattar inget. :)

NEJ NU SKA JAG LEKA SOCIAL. CIAO.

Hej asglad som vanligt, jag dör så trött jag är.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.