* GRODOR

Haha, lovar, hela min familj tror att jag älskar grodor, har typ tuuuuuusen grodor i lägenheten, och tusen betyder typ fyra vad jag ser just nu, men hos min pappa har jag typ maaaassa grodnallar osvosvosovosvosovoosvosv.

Grodor är annars fett läskiga, dom hoppar och är slemmiga. Urk. Nej men äkta grodor är nog det äckligaste som finns, vad jag kommer på nu, eller clowner är läskigare, och dockor. Men ändå.
Fast såna låtsas grodor är ju söta.. Men ändå.
Såg fler grodor nu. Kom på att jag fick såna inne skor med grodor på av Freja (min pappas typ särbo.) för typ några år sen. Haha, söta.

Nej men nuu är ju köket helt rent, även golvet. Och fönstret vid köket med, så nu har jag nästan städat klart hallen och börjar smått på bordet osvosovsovosovosv. ASTRÅKIGT. Men aa. Måste ju. ):

Haha, söööt ;) . Fast..... Lite läskig.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.