* FML

Datorn sönder typ. KUL. SÅ JÄÄVLA KUL. VERKLIGEN. Ska gå och dö lite nu. Och sedan dö lite mer. Och lite mer. CP DATOR. Den kan öckså dö lite. Eller ganska mycket.
fml.

Nu ska jag nog ringa Emma och sedan gå och dö.
Datorn: Hej. Jag är en dator och är cp.
Jag: Jag vet. Jag hatar dig.
Datorn: Älskar dig med. Men nu ska jag sluta fungera. Hejdå.
Jag: NEEEEEEEEEEJ JAG ÄLSKAR DIG, KOM TILLBAKA!!!!!!!11111111111 /cry
Datorn: Försent. Jag är redan död.
Jag: /cry cry cry /emocut

HEJ NU HATAR JAG MIN DATOR OCH KASTAR SNART DEN I VÄGGEN.
Aa. Juste, bloggar nog därför inte mer ikväll. Okej=!?!?!?!!?!=!?!??!?!1!?1+1+1 svosvosovosvosvoo

HEJ SÅ SER JAG UT JUST NU.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.