* EYETOY

Okej, i över fyra timmar har jag och Maddeplutt spelat playstation. Vi dör lite så kul det är. HAHAHAHA. Fast man ser ju asrolig ut, liksom vem vill se sig själv när man spelar? Lovar, vi såg ut som efterblivna ungar. Askul.
Och nu stack Madde för att dra hem och hämta lite saker, fast hon kommer tillbaka.............. OMG. Typ. Nej men vi ska spela mer, haha. Nördar. Nej men aa. Fnizz.
Och nu under tiden hon inte är här ska jag försöka lyckas starta mitt My little pony spel! Hahaha. Cp.

Fast först........ HITTA MINA PLÅSTER.
Aa.


Aa. Gammal bild. Som vanligt då.





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.