* EASY LIKE A CAKE

Aa. Vi kan ju börja med, GRATTIS TILL HENRIK ÄCKEL FIR, LINNEA&DAVID. Alla tre får ha det bra. Aa. Typ. Något sånt. Precis.
Och min lägenhet är FYLLD av ballonger&serpentiner. Asfint. Fnizz. Och ätit tårta har man med. Aa. David (Maddepluttdutts boooy) skulle komma efter tolv, så jag och Madde var asduktiga. Aa.
Och nu orkar jag itne skriva mer, äckligt trött. Allt blir typ ABFBAFIANFKAQWRFWKEGW så just nu. Och mitt öga gör asont. Men inget annat gör ont nu. MEN ÖGAT GÖR AAAAAAAAAAAAASONT.
Aa. Nu väntar John Blund i sängen på mig. Ciao.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.