* DÖDLIGT SJUK

Lovar, jag är det. Har kollat på skidskytte. Helt frivilligt. Och ajg fattade allt. OCh jag satt fastklistrad. Hjälp. Både jag och min pappa satt och typ "KOM IGEN NU SVERIGE. TRILLA RYSSLAND, TRILLA. SKJUT DÅLIGT NU DÅ!!! SHIT VAD BRA HON SKÖT. KOM IGEN DÅ SVERIGE!!!!!!!!!!".
Fatta jag är lite förvånad själv. Hatar sport, lovar. Och speciellt allt som har med skidor att göra. Men aa.
Nej nu ska jag duscha osv.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.