* DO YOU FEEL IT

Aa waduup? Ne. Men mår bättre idag, ohyeah. Ohhoohhoho. Och ska snart gå till skolan, KUL. Verkligen. Hade gärna stannat hemme och sovit hela dagen, äckligt trött just nu. Haha. Dåligt. Men ändå, måste ju till skolan, urk. Orkar inte, fnizz. Lalalalalla.
Och idag har man två timmar och tjugo minuters rast. KUL JUUUU. Liksom, jag skippar Samhällen nu på morgonen som börjar om femton minuter, men hoppas över den bara för att jag hosar just nu, orkar inte gå till skolan som en hostande idiot.
Men om en timme går jag, och då har jag rörligbild, den den LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNGAAAAAAAAAA rasten, sen bild. Sen är dagen slut. KUL. SKITKUL. VERKLIGEN.  Aa fast ne.
Och nu är hela min häl bort, MASSA MILJONER PLÅSTER, kul. Nej men den är lite små ccccp. Så på med plåster så löser sig allt! Eller? Bäst för den. Och min nacke är fortfarande cp sen i lördags. KUUUUUUUUUUUL.
Nej nu ska jag leta upp kläder, kul. Faktiskt. Jättekul. Fast ne.

Fnizz fnizz. Aa. Blond Stina, fnizz fnizz.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.