* DET KALLAS PATETISKT

Aa. Hemma. Dåligt humör, som vanligt typ. Men aa. Ska äta chokladpuffar och göra något onödigt. Och iväg vid fem. Försöka få upp humöret innan det. Aa. Det är fortfarande ballonger överallt. Gulligt. Verkligen.
Och hej jag vill fortfarande kasta datorn i väggen. Kan inte titta på Lejonkungen två. </3 Cp. Men aa. Ska hämta mina chokladpuffar nu. Asviktiga. Aa. Och sen något. Aa. HEJ JAG ANVÄNDER FÖR MYCKET AA. Och aa ciao.

Hej jag har en tiger. Han kommer äta upp dig.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.