[ color line - fantasy ]

Så, nu kör vi! Är lite sådär små glad, få göra något kul på lovet, äntligen! Och allt är packat nu, endast datorn kvar, aa... Jag är asnörd och tar med den, haha. Nej men måste göra något på vägen till Oslo, så det blir film film&film. Typ. Och sen så ville min bror låna den på kvällarna för att se film (kostar röv att se på TV där, haha.).
Och nu är Jay's skiva utbränd, nu blir Erika glader kan man tro. Hah.
Nej men nu måste jag packa ner allt, ciao!


juuuuste, vet inte om det finns internet på båten, men även om det finns
det så tänker jag inte garentera att jag bloggar. Åker ju liksom inte med
jumbobåt för att sitta vid datorn, hah.
Men om inget annat så är jag tillbaka på Torsdag kväll tror jag, ciao igen.





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.