[ cha jag är tydligen en kille ]

Enligt min mormor. fick killparfym</3. Vad fan ska jag göra med den?
Och sen fick jag två assöta grodor, en som håller för ögonen och en som håller för öronen, asså såna prydnader typ. Pch sen fick jag nagellack. Och... Pengar. Och... Minns inte, asbra minne, lovar.

Och imorgon ska man tillbaka till Ljungby<3. Wooh. Längta längta längta, lovar. Min underbara fina stökiga lägenhet! Det gillar vi... hmm..

Och jag borde packa, orkar inte. Moa sitter och spelar gitarr på mitt rum... HHHMMMM. Asfint. Fast hon är ju assöt när hon gör det, haha.
Occcccch. Jag vet inte. Men jag har ont. Lovar, jag har en stor fet handflata på mitt ben. Asstort och rött, GÖR ONT, okej?
Tyck synd om mig.


Aa, hej bild som redan varit här, hihihihihihiihihhiih.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.