* CAN WE CUT

Cha. Aa. GIRL I GOT A QUESTION. Can we cut? fnizz. Hej. Aa. Paaaaardyyy. Nästan. Madde och Bella sminkar sig. Fnizz. Och jag... Sitter här. Aa. Snart börjar men dricka. Aa. Och sen kommer folk, typ. Aa. Och nu bytte jag låt. Och det blev reklam. KUL. Skit kul. Verkligen. Lovar. Fast det var reklam för I'm a volcano. Eller hur man stavar. Aa. Asbra lt. Fast nu blev det hey baby. Så... HEJ SPÄDBARN. Aa.
Nej men jag smälde en ballong, lite läskligt. Faktiskt. Inte okej. Nej. Och jag har olikar inneskor på mig, fint. Verkligen. Aa. Nej men aa. Och nuuuu ska jag... Blanda lite tror jag, fnizz. Helt okej! Yeah.
Bloggar inte mer ikväll (vad jag planerar iaf.) så vi hörs imorgon, oki?!?!?!!?!? Aa.
Ciao.

Fin alkolist bild på mig och Carola. Asfin. Lovar. Aa.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.