* BACK IN PINK

Ny och fin design! :love: ohohoh, Rooosa! Aa.
Nej men fett nöjd, yeaah Och jag ska börja blogga igen, yeaah. Minns inte ens varför jag var så emo förra veckan, men nu är jaag asglad igen! Wooh. Hihi.
Och vad har hänt under veckan? IIINGET, typ iaf. Askul? Verkligen! Fast egentligen inte.
Nej men inget vettigt som hänt iaf. Och idag åkte jag till Menlösa, träffa lilla pappsen och folk imorgon. Hohoh. :love:
Och idag fyller dessutom Erika år, GRATTIS RUMPNISSE.

OH, NEJ VÄNTA. JAg kom på något asviktigt som har hänt!!
Jay Smith var i Ljungby förra torsdagen, och ÅÅÅH SÅ JÄVLA SNYGG HAN ÄÄÄR. Dog ganska hårt när jag såg honom. Liksom kom gåendes med Joss mot Swebank och helt plössligt står Jay Fucking assnygg Smith framför oss, chockad? SOM FAN, vi lät typ "iiiiiiiiiiiiiih jay iiiiiiiiiiiiiiiih smith ååååååååååååh" . Ganska efterblivet, men ändå.
Och sen lite blablablablablablablalblablal.
Asintressant.
Och hittade nyss en tia i min kudde, blir ju lite rik av att ligga i sängen och frysa! Woooh.
Nej nu ska jag gå och äta lite, har inte ätigt sen igår.... Fy Stina.
Ciao.

Kör på blond Stina und Carola.





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.