* BA BA BA

Aa. Hemma nuuu~ Awsum. Eller? Lite. BARA LITE. Oj caps. Orkar inte ändra det. Eheheh. Aa. Nu ska jag äta lite och seeeen ligga på govlet och rulla runt. Eller kanske hoppa lite på alla möbler och leka att golvet är lava. Vore ju ganska tufft. Eller så kanske jag plockar undan lite. Det lätt vettigare. Men lavagolvet lät roligare. Fast läskigt. Hade väl börjat lipa tillslut över att jag inte kom någonstans. Kul.
Nej men aa. Äta. Sen något. Sen kommer Maddepluttdutt. Aa. Tufft. Jag vet. Men aa, hungrig Stina, fnizz. Inte ätit sen igår, dåligt av mig! Aa. Nej men nu SKAAAA jag äta och sluta skriva meningsfulla saker. Ciao.


Aa. Jag har en fungerande cam igen. Men den blir asmörk. KUL. Och jag har jacka på mig, fnizz.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.