* ALWAYS THE SAME

Shut up and let me go
This hurts, I tell you so
For the last time will kiss my lips
Now shut up and let me go!


Aa. Home från skolan. Tufft. Verkligen. Jag har ont i huvudet, magen, ryggen, hälen och nacken. SÅ HIMLA KUL VERKLIGEN. JÄVLIGT KUL. Ne inte direkt. Och har gått maaaaaaassa idag, eller aa. Gick till skolan, sen till stan, sen hem, sen till stan, sen hem. Och ska tillbaka till skolan. SÅ KUL. Verkligen. Askul.
Och jag såg en person som trillade innan. EHEHEHEHEH. Dog lite av skratt inombords. Lovar, askul. Han kommer cyklandes i 51627893km/h typ och bara POOOOOOOOOOOFF... Hihih. Skitkul. Älskar när folk trillar. SNEL STINA.
Ne. Nu ska jag vara snäll. Synd om honom, verkligen.... NEEE. ihihihihih. Cp.

NEJ MEN NU SKA JAG GÖRA NÅGOT, VAD VET JAG INTE MEN DÖR SÅ ONT JAG HAR ÖVERALLT.
Aa. Ciao typ.





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.