* AA CHA nej men aa. är påväg hem typ. el...

dsc01415 (MMS)

* AA CHA nej men aa. är påväg hem typ. eller jag är ju det. aa. och nu är min dator helt fixad, askalas<3<3 yeah. och Tobias snarkar. ashögt. aa. och jag tror att min rygg sover... asså va? kan den det? det är lite skumt. aa. nej men det är ju inte långt hem nu såg jag! kalas det ju. yeah. och när jag kommer hem ska jag visa något som är mer än askalas. lovar, bäst. Sixten gnäller asmycket nu. och Dalton ligger helt död typ. undra om han är det.... fast ne, petade på honom, han lever. tufft. aa. jätte. verkligen. aa. nej men nu är det nära hem så aa. hörs när jag är hemma. aa precis. ciao!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.