ZzZZZzzzNARK

Dax att lägga sig. Blev inte alls många inlägg idag, men så kan det gå! Fnizz. Imorgon är det inte sovmorgon, betyder att jag måste vakna senast halv åtta. fml. Vill sooova~
Nej men ska upp då, & går här ifrån typ kvart i åtta, mot Madde! Sen skolan... Urk. Kommer bli sååååå kul, time of my life!! Lovar. Haha. Nej men ska inte klaga, kunde varit värre. EHEHEH.
Men godnatt. Astrött, där lite i smyg.
Eric Saade – Popular
Eric Saade – Manboy
Justin Bieber – Baby
Justin Bieber – Never Say Never
Eric Saade – Masquerade
Eric Saade – Sleepless
Eric Saade – Still Loving It
Justin Bieber – Born To Be Somebody
Justin Bieber – Pray - Acoustic Version
Justin Bieber – Up
Justin Bieber – That Should Be Me
Kääärleeek <3
Ciao~


spelandet.se

Hejsan!



Vi på spelandet.se skulle bli väldigt glada om du skulle vilja lägga in en länk på din sida med våran länk?:) Det är en online flashspel sida med över 650 roliga onlinespel som dina besökare garanterat skulle älska:)



Vi kan självklart länka tillbaka till din blogg om det skulle vara så!



<a href="http://www.spelandet.se">Onlinespel - Spelandet.se</a> Är länken du kan lägga in i sådana fall!



Ha en fortsatt trevlig dag!



// Spelandet.se

2011-03-01 | 02:43:21 | http://spelandet.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.