* WILLE & BULA

Fnizz, lekt med Wille, han är efterbliven. Han gjorde så att jag fick en bula i huvudet. Skulle gå ner för trappan så låg han där & typ sov.... SÅ SA DET BOOOOM OCH JAG LÅG PÅ GOLVET. Tack hund, tack. Om du inte vora så söt så hade jag puttat ut dig från mitt rum. Snäll jag är.
Osvosovosvo. Har inget kul att säga. Förutom att jag är astuff.
Ska gå och duscha sen käka. Låter säkert bra.
Belinda – Egoista (feat. Pitbull, English Version)
Justin Bieber – Born To Be Somebody
Cobra Starship – Nice Guys Finish Last
Justin Bieber – Never Say Never
Ciao~


Kajsa

OMG, fucking älskar din design!

kram

2011-02-23 | 19:14:36 | http://kajjsass.wordpress.com/
L I J N A

följa varandra på bloglovin?:)

2011-02-23 | 20:48:59 | http://angelijnas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.