* VÄGGAR & STOLAR

Asså, först snubblar jag över en stol & sen trillar jag rakt in i väggen. Och så fort jag kom upp igen trillade jag på stolen igen, LYCKAT. Fattar inte hur jag alltid lyckas..... HMM. Hihi. & om typ en halv timme kommer Maddepluttduttbajskorv. Woh. & just nu laggar min dator sänder, dödar den snart. Aa. Känner mig lite tuff som precis lyckades fånga kudden innan den trillade ner, tufft Stina, tufft.

Spose – I'm Awesome
Le Kid – Oh My God
Jay Sean – Hit The Lights - Explicit Version
Cobra Starship – Nice Guys Finish Last
Cobra Starship – Living In The Sky With Diamonds
Devo – Whip It

& nu ska jag spela tjugo minuter till, ciao!

Ibland är jag verkligen jätteglad.



Jazmin ♥

Fin blogg ^^

2011-02-14 | 20:32:59 | http://jeeds.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.