* JUICE & ONYTTIGHETER

Hade pausen i typ tjugo minuter? Om ens det, fanns inget kul i lådan, haha. Så fortsatte bära ner, bar ner asmånga lådor & annat som inte låg i lådor, jooobbigt! Inget jag gärna gör kan jag ju lugnt säga.
& blev nyss rik. Haha, fick pengar av pappsen. Wooh, score. Ska strax packa klart all min skit. Seriöst, hade med mig ÄCKLIGT mycket, & jag använde inte ens hälften, lönt. Sjukt lönt.
Nu vet jag vad jag ska göra. Jag ska packa klart, sen ska jag smyga ner (min pappa sover & är sjuk ju.) hämta juice & något onyttigt sen se på film. Kalasas det!
Nej men börjar min awesome plan!
Ciao~

Cha.





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.