* VÅXTORP

Upptäckte att det inte är så smart att slå handen i garderoben, kind of hurts. Tyckte att det var viktigt att ni skulle veta det. Totally.
Snackade med Carola nyss ska träffa henne imorgon, & om Emma kan, henne med. wooh. Awesome dag imorgon. & när jag och Carola snackade så sa jag först 'gut'. Sen Sa hon ngot och jag bara 'guttigare'. Dog lite av skratt för mig själv när jag fattade att jag skickade det. Och sen när jag tänkte efter så var det ett awesome ord, yeah. Haha.
Nej men imorgon blir det Carola & sen Emma (om hon nu kan) & sen hem för att packa, ska ju hem på fredag, finaly~ Snabbt internet och onyttig mat! Woooh.
Haha.
Asså, jag varierar hela tiden mellan '&', 'och'. Tänkte skriva '&' & 'och'. Men det ser ju fel ut, men ni fattar. Yeah.
What's Up – Rumours
What's Up – Walk In Walk Out
Tove Styrke – Million Pieces
Devo – Whip It
Ciao~

Carola und Stina, fint.





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.