* THE WALK OF SHAME

Godmorgon~
Vaknade vid typ nio, är jättetrött. Hade gärna sovit några timmar till! Men så funkar det inte när man vet att systeryster ska komma. Vet inte heller vilken tid så känns lite dummt att somna om nu. Sova får jag göra efter att hon varit här. Haha.
Igår blev det långt ifrån vad vi hade tänkt kan man ju lugnt säga. Festen vi skulle på var en artonårsfest. Men vi kom ut snabbare än vad vi kom in. Det var i princip bara fjortonåringar som låg på varandra. Totalt meningslös fest. Så vi körde runt hur länge som helst och sen slutade det hemma hos mig, som vanligt. Osv. Aa.
Så ingen vidare lyckad kväll, men det tar vi förhoppningsvis igen ikväll!
Men nu ska jag plocka undan lite. Städar lägenheten noggrannare senare idag när jag inte dör av trötthet.
ciao~

Hej det ser ut som att jag bara består av ben.


Lavransgabrielle

Awesome site!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.