* UPP & HOPPA SOLSTRÅLE

Vaken, varit det i cirka tjugo minuter, erkänn helt awesome. Så idag blir det to school.
Och igår gjorde jag bara klart ena handen (nagellack) så haha. Aa, det ser kul ut, blev astrött och höll på att somna, fnizz. Men sen när jag la mig så tog det över en timme att somna, kul.
Och nu ska jag leta upp kläder osv. Aa.
Hörs efter skolan, ciao!

Haha, fint. Verkligen.

Korneliusnikita

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .

2011-07-13 | 10:52:35 | http://korneliusnikita.blogetty.com



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.