* TIME TO SLEEP

Akej... Nu går jag & lägger mig. Inte alls sent, snarare tidigt, klockan är ju bara halv åtta... Fyfan, dör så trött jag är. Har ändå varit hemma sen typ halv fem. Men om jag är för trött kan jag inte somna, så har stirrat på taket i typ en timme, sen kollat på en halv film, stirrat på taket lite mer. & vidare. Nu känner jag att jag äntligen kan somna, har längtat så~
Och imorgon planerar jag att sova tills tre, minst! Så är tillbaka med mina otroligt super intressanta inlägg (blablablablabla) någon gång då.
Ciao~

Nejdå, var itne alls rosa innan idag (igår egentligen, asså lördag.). Fnizz.


E

Vill du ha en bloggsvar-invite? Gå in på min blogg och var med och tävla! =)



Om du inte gillar sånna här kommentarer ber jag om ursäkt!

2011-02-27 | 14:26:12 | http://elleneliza.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.