* THIS ISN'T THE END

Aa. Asså jag är typ trött&pigg. Cp. Aa. För typ hade lätt kunnat somna nu, men ändå är jag aspigg och vill inte sova. Cp. Aa.
&jag funderar på att städa vidare. Men är trött på att få glitter i ögonen när jag sopar upp det. Cp. Men aa. Lovar att jag har haft tuuuusen ton glitter i ögonen. Cp. Aa.
Nej men aa. Ska nog.. Lägga mig i soffan & titta på film. Är lat idag. Sov bort hela dagen ju, cp. Aa. Och lyssnar fortfarand epå AiV. Asbra. Cp. Aa.
Men aa. Nej nu ska jag starta en film och lata sönder mig. Aa. Låter asbra. Aa.
Ciao.

Fint, verkligen.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.