* SUPER STARKA SILVER STINA

Asså fyfan. Har bärt ner 12 såna stora lådor (banan lådor, haha), ner för en trappa och gått genom typ fyra rum. Lång väg & TUNGA lådor. Vissa var ju fyllda med böcker & sånt. Mina armar är fett döda. Men är ändå inte klar än, tar en liten pause. Jobbigt.
Hej. Jag är ganska död. Hejdå.
Ska titta genom en av lådorna som var min, se vad för kul man hittar. La undan den för typ 4 år sen kanske? Ser dock redan en gammal skolkatalog, fyfan. Men jao, nu ska jag ha kul!
Jennifer Lopez – On The Floor
Therese – Drop It Like It's Hot - Radio Edit
Miley Cyrus – Who Owns My Heart
Ciao~

Jag är sne & Wille är efterbliven~


ann-sofie

vilken söt header du har :)




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.