* SLUT PÅ LYCKORUS

Började bra, fortsatte vara bra, blev skit.
Fick sånt akut ont i magen och började nästan lipa, så efter lite tjat fick jag sticka hem & tur det. För det första jag gjorde när jag kom hem (efter att jag tagit av mig mina skor) var att spy. Äckligt, ja. Men fyfan vad mycket bättre det blev sen, Har fortfarande sjukt ont, men inte lika illa som innan, tack&lov typ.
Men ska sova nu, elller försöka. Imorgon åker jag till Menlösa, åker vid fyra typ. Så blir att senast gå upp ett. Måste duscha & packa, jippi. Verkligen.
Men nu ropas sängen. & magen skriker att den hatar mig.
Ciao~

Så sur är jag över att ha ont i magen. Asont, lovar. Jag dör.
Men ändå smygglad över att Eric Saade gick vidare~





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.