* SAFT SAFT JORDGUBBSSAFT

Asså, dricker nog lite för mycket saft kan man ju tro, men ändå. Gott. Och för en gångs skull så dricker jag. Det är ju posetivt.
Och har pratat med pappsen & systeryster nyss. Pappsen för att jag inte fått mina pengar, så det fixas nu, woooh. Money! Aa. Och systeryster för att ajg ska vara Tobbebias-vakt på torsdag. Askul. Och nu kan jag vara hos mig efter som att det är rent, Weio!
Och jag funderar jätte jätte jätte starkt på att titta på Minimojerna 3. Lite smått beroende. Men assöta ju. Fast siste filmen är ju trean. Inte okej. Vill ha fler minimojer. Massa minimojer! Haha. Nej men asså, filmerna är bra, okej?!?!?!?! Säg inte emot. Fnizz.
Och ibland känner jag mig ganska trög, skulle skicka ett sms till Madde för typ tjugo minuter sen, sitter och väntar som en idiot på svar och så ser jag sen att jag inte skickat det. Asså, glömmer alltid skicka, duktig Stina!
Nej men nu ska jag hämta mer saft och sen starta minimojerna tror jag! :love:
Ciao~





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.