* ROSA SKOR

Ska strypa mina rosa skor, det första jag gör när jag kommer hem är att snubbla på dom och dö lite smått! Asså, inte okej någon stanns, dö skor, dö! Precis. INTE OKEJ.
Så nu ska jag starta en film och vara lat tills cirka sex. För då kommer Maddepluttduttcptönt. :) Tänker hoppa på henne och dränka henne i ett vattenglas. Fy vad snäll jag är! :love: . Lovar, hon äääääääääääääälskar mig, jätte mycket. Mest. Och allt. Klart hon gör!
Nej men jag vill se på minimojerna, men sätt alla tre filmer ju........ GE MIG FLER MINIMOJ FILMER :@ Nu. Direkt. MINIMOJERNA :love: .
NEEEEEJ. Nu startar jag Ramona & Beezus. Får duga.
Ciao.

Hej, ibland är jag normal.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.