* PIZZA & BAJS

Chaaa. Varit vaken sen typ ett. Men blev frukost direkt, pizza. Asgott. & sen kör dom på muting, "om du släpper ut hundarna & kokar kaffe så får du kaka". Och klart jag gör det, allt för mina älskade kakor<3. Tjock jag låter.
Kanske drar till Carola, hon är sjuk, men jag har inet bättre för mig. Emma kunde dock inte, damn. Men aa, får seeee. Och blir kanske att jag åker hem inatt istället. Madde&David ville komma och hämta mig, haha. Dom kommer få sitta i bilden i näästan fyra timmar ju, kul.
Nej men ska fixa lite bajs sen se om jag drar till Carola, tror dock inte att det blir. Ska städa mitt rum & sen hjälpa min pappa lite men jaaaao~
Ciao~

Fint, verkligen. Neeee.





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.