* PINK UNICORN

Är apdåligt humör, kul. Har världens ryck på mitt hår, ska fan stanna inne heeela helgen.
Ska starta någon kass film & bara glo. Och när den är slut ska jag starta en till ännu kassare, så ska ajg hålla på tills jag somnar. Kul kväll va? Nej, suger apballe. Men är inte på humör för något kul, låter som ett jävla emo, kuuuuuul.
Får se om jag orkar komma med något mer värdelöst inlägg senare, annars är jag tillbaka imorgon med ännu värdelösare inlägg, wooh.
Ciao~

Om någon ger mig en rosa enhörning så blir jag glad.





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.