* PANNKAKOR & ANNAT MENINGSLÖST

Aa. Maddeplutt kom innan, så gjorde vi pannkakor, precis som i måndags. Fast inga på golvet idag, som tur var. & senare kom David & massa blablablablabla. Ointressant. Men dom drog nu iaf. & AHAHAHAH lovar, han är nog fegare än mig. Haha. Askul, faktiskt. Otroligt nog. Orkar inte skriva så mycket nu, astrött. Så ska sova nu. Sovmorgon imogron, underbart. Möter Madde vid elva typ. Så går här ifrån kvart i typ. Betyder sova till tio! Om inte kvart tjugo över, fnizz. SOVA. Haha. Nej men nu ropar täcket & kuddarna. & lite musik. :love:
Cobra Starship – Nice Guys Finish Last
Cobra Starship – Living In The Sky With Diamonds
All Time Low – Weightless
Spose – I'm Awesome
Le Kid – Oh My God
Ciao.

Haha, fint. & så han jag en äckel min. Såg något asäckligt, lovar.


cassandra

Hej, jättefin blogg & design !

läs & kommentera min blogg tack, kram :)

2011-02-18 | 09:19:35 | http://ccaassandrras.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.