* OLDIIE

Haha, laggt över alla bilder ifrån kameran till datorn (det var nästan tvåtusen, kul. Tog aslång tid.) och tittade genom alla, innan har jag bara blädrat i kameran och sånt. Asså man hittar ganska mycket kul, skrattat åt många bilder osv. Fast kul ändå.  Fast bilderna sen jag var blond var inte lika kul... Haha, asså dum i huvudet är jag som förstörde mitt hår för ett år sen! Men ändå.
Och fint att jag tar kort på mig själv när jag håller på att sminkar mig, fint, verkligen.....!


Åh vad fint...... Blåsfisk.

viktoria - Marks största blogg!

har du haft en bra dag? :)

2011-02-10 | 19:31:50 | http://viktorias.nu
sabina

fin blogg!. det skulle vara trevligt om du besökte min och kommenterade en kommentar eller två:)



ha en bra dag!

2011-02-10 | 20:29:11 | http://leeshstyle.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.