* OH MY GOD

Cha. Vaken nu. Lite sen. Yeah. Men aa. Känner mig ganska dålig som missar för mycket av skolan, resten av veckan skaaa jag till skolan, aa. Måste. Fnizz.
Och mitt hår liknar ett skatbo. Duschade imorse och sen när det var tort tänkte jag ju gå till skolan, men ne. Så när jag skulle lägga mig i sängen för att sova vidare så flätade jag en fläta för att jag fick ryck på att få det i ansiktet, så nu är det typ en tofs och en stor boll på huvudet. Känns asfint.



För att jag är så fruktansvärt normal. Och inte har något liv. Aa.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.