* NICE GUYS FINISH LAST

Cobra Starship – Nice Guys Finish Last
Asbra låt. Yeah. Sitter & glor på Dark Angel & känner mig asnördig. Trillade ner för sängen innan, nockade huvudet i golvet. Jag skulle liksom går ner från den så fastnade jag i täcket och trillade. Kände mig som världens smidigaste ninja, lovar. & sen när jag reste mig kände jag mig inte mycket smartare, kollade runt för att se så att ingen såg det, sen kom jag på att jag var i lägenheten, smart Stina, smart.
nej men ska titta på ett till avsnitt nu, nördStina. Ciao.

therese

Hej! Nu har jag startat Dagens blogg igen, och om du är intresserad av att vara med så kom igen nu!

http://thereselindgren.blogg.se/2011/february/nu-kor-vi-dagens-blogg-1.html#comment



kram /tessan

2011-02-16 | 22:17:13 | http://thereselindgren.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.