* NÄR SNÖN ÄR BORTA & GRÄSET ÄR GRÖNT

Home, sweet home. Typ. Nej men slutade skolan kvart i två, gick hem, kom in sen ringer min syster & bara "vill du gå & handla åt mig?", klart jag gör det då. Vore ganska väldigt elakt annars. Så gjorde jag det, sen stog jag & pratade med henne ett tag, & hon är ju gravid igen så hennes andra unge som är snart tre går & säger till alla typ så här: "När snön är borta & gräset är grönt & jag får gå barfota ute kommer bebisen.". Så jävla söt är han. Sen hade han bett Emma (min syster, hans mamma) att klippa ut ett hjärta & rita ett bebisfår där i.... För att sen ge det till honom & säga att hon älskar honom. HAHAAH. Det räckte inte med att hon sa att hon älskade honom, hon var verkligen tvungen att göra allt. Söt unge är han. & det känns som att jag typ skriver asmycket, cp. Aa. Nej men nu ska jag försöka plugga lite, prov imorgon. Jippi. Verkligen, men tror jag har bökerna & allt här. Men ändå.
Ciao.

Så otroligt fint, verkligen.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.