* MOBILIUSDILIUSBLOGG kul ord. nej men är...

dsc01450 (MMS)

* MOBILIUSDILIUSBLOGG kul ord. nej men är hemma, asså hos min pappa. men har inget internet, jippi. kanske får imorgon, men inte idag. dock lugnt för mig, enda anledningen till att jag vill gå internet är nog för att blogga. EHEHE. nej men har inte behov av internet här. och var ju med Emma hela dagen (fast det har jag redan sagt.) fotade lite och så. och åt godis. och sov. haha, kul. nej men askalas att träffa Emma<3. och jag är astrött. dör lite. ska se på tv med min pappa nu. haha. ciao~



IssaTrönnblom

Fin blogg :)

jag älskar verkligen rosa

2011-02-22 | 14:40:07 | http://tronnblom.blogg.se/
SOFIA

Hoppas du har en fin Tisdag! KRAM

2011-02-22 | 16:16:13 | http://sofiahanden.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.