* MOBILIUSBLOGGUS haha. sitter på bussen t...

dsc01350 (MMS)

* MOBILIUSBLOGGUS haha. sitter på bussen till Halmstad nu, asså den var tjugo minuter försenad. KUL. och jag minns inte när bussen från Halmstad hem till min pappa går, om jag missar den så dör jag, lovar. kallt ute. och HAHAHAHA jag trillade innan, ashalt på vägen, så det sa poff och sen låg jag där typ, och flera stycken såg det... ännu bättre ju! fast nästan direkt efter mig så trillade en till, så då var det inte lika hemskt, haha. så fail. och jag är hungrig. min mage lät nyss, haha, asså har inte ätit idag, FY STINA. bäst för min pappa att han har god mat hemma, typ chokladpuffar<3 haha. nej nu ska jag försöka fatta var jag är någonstans. men ganska snart i Halmstad tror Jag. så ciao!



Anonym

2011-02-11 | 23:51:11 | http://secondstore.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.