* MMMBOP

Sa ju innan att min pappa var sjuk, nu har jag med lyckats med det. Har hostat hela dagen men tänkte att det brukar jag ju. Men nu är jag typ jättevarm (&jag vet att det är kallt här) och blir helt död bara av att gå i trappan typ. Ska se på film och vila lite. Lat som man är. & har sätt klart Dark angel nu, ashemskt. Nu vill jag hem till Ljungby så att jag kan titta på sesong två! Eheh.
Nej men startar Mr & Mrs Smith nu, har sätt den tusen gånger, lovar. Men tröttnar aldrig på den. Kan den utantill typ, haha. Cp.
Hanson – MMMBop
Men hörs senare, ciao~

Gammal bild, orkar inte ta nya atm.





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.