* MITT HÅR ÄR FÖRSTÖRT, GR8!

Aaakej. Var & köpte ny färg innan, färgade det. & gissa vad! Det ser förfärligt ut! Kommer gå i uppsatt hår tills jag kans färga om det, tänker inte färga det på ett tag eftersom att det redan är slitet. Men hej mitt hår är förstört, igen. Hände precis samma sak för exakt ett år sen, att jag inte fattade. Cp. Inte alls min dag idag. Nä.
Tänker gå & kolla mig i speglen & sörja mitt hår, sen titta på Dark Angel. Jag har inget bättre för mig, står helst över att ens lämna lägenheten idag. Buhu.
Ciao~


Em

fan va söt och cool du är :D

Snygg blogg!! va händer denne fredag då? :)

kram

2011-02-25 | 19:31:09 | http://emlovethailand.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.