* MENLÖSA

& här fanns internet! :love: Iaf ett litet tag......... Haha. Igår somnade jag astidigt, var hemme vid typ åtta, så då åt jag & pappsen. Sen skulle han typ fixa något så jag gick upp och kollade på film, lovar jag somnade innan halv tio. & sov till typ tio imorse. Sovit massa~ Haha. Nej men asskönt. Behövde nog det, hihi.
Känner mig fruktansvärt fin idag med, glömde min borste i lägenheten, haha. Mitt går står åt alla håll & jag har på mig skit fula kläder, men skitsamma, jag är ensam hemma. Funderar på att våldgästa Carola eller Emma sen med. Låter nästan vettigt.
Men nu ska jag gå och äta något och sen vända huset upp&ner tills jag hittar en borste.
ciao.

Mycket fina kläder, verkligen.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.