* MCÄCKELDONALDS

Tvingad till McDonalds som vanligt. Eheheh. Nej men sitter och äter chokladpffar så ringer Maddeplutt och bara "Lägg över filmerna på din hårddisk, så får du den imorgon. vi kommer snart, vi ska till McDonalds." &jag bara "Jag äter....... Chokladpuffar!" & hon "Du ska med!" & jag bara "sob sob sob sob okej".
Så slänga i mig chokladpuffarna (nej, tänker inte strässa.) & sen ta på mig sockar, haha. Aa.
& HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA satte en chokladpuff i halsen nyss, kul! Cp.
Så ja, ciao.

fnizz, nappade bild av Chrisse.

onlyerik

BLI DAGENS BLOGG :D

2011-02-11 | 00:18:09 | http://onlyerik.com



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.