* MATZ ft. MARTINE HAMRE - KNUSTE SPEIL



Men det holdt meg våken gjennom flere hundre døgn. så jeg håper at du føler deg
bra for det du gjorde nå.Og at du ser alle de tingene som du aldri såg. Men det er over
nå, for nå er jeg så lei, så jeg brenner alle bildene og alle brevene du skrev til meg.


Sanna

Hej!

allt bra med dig ?



Just nu har jag en tävling där du kan vinna ett valfritt smycke från coola Hoof Store, vad skulle du vilja ha ?

Skriv det här:



http://moonzanna.se/2011/february/tavling-i-samarbete-med-hoof-storese.html#comment



Så är du med i utlottningen, kram & lycka till!

2011-02-25 | 21:22:05 | http://moonzanna.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.