* MASSA SVORDOMMAR & ALLA HJÄRTANS DAG

Jag borde vara i skolan nu! :@ Fan inte okej att jag skolkar så mycket (eller gör ju inte det med flit....) & går jag dit nu så har jag en lektion & sen VÄRLDENS håltimme, går på sista. Aa.
& idag är det den mest meningslösa dagen någonsin, alla hjärtans dag. Vem fan var dum nog att komma på det? Varför måste det vara den 14 feburari för att man ska behandla den man gillar extra bra? & allt det där äckliga, herregud, behandla personen som den förtjänar varje dag & inte bara en gång om året. Äckliga skit.
Vilken bitterfitta jag är när det kommer till såna här meningslösa saker. Kul.

& nu ska jag somna om för att vara vaken på sista lektionen, fnizz. Ciao.

Orkar inte gå och tända lampan....






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.