* JOSHUA

Asså, cp. Färgade ju håret, INTE ETT SKIT HÄNDE. Kuk, inte ens min utväxt bytte färg, kul att slösa pengar på det då. Ska fan gå & köpa ny hårfärg sen, i ett annat märke. Ganska suris nu, så bajs.
& tittar på Dark Angel, asså Joshua är assöt. Asså inte utseendet. Men ändå, vill ha en sån som han, under sängen. Som vaktar lägenheten mot monster. Vore astufft. Ska fan skaffa det, efter att jag skaffat en rosa enhörning.

Joshua~


AMANDA

Vill du kunna gå på bio, utan att betala? Det går!



Det enda du behöver göra är att gå in på min blogg ( http://mestamanda.blogg.se/ ) och bli medlem på gratisbio länken längst upp på bloggen. Ha en bra dag! :)

2011-02-25 | 18:00:19 | http://mestamanda.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.