* JORDGUBBAR

Ohohoho~ humöret har stigit väääldigt mycket, ingen aning varför. Men bra iaf. Ska fixa naglarna, har bara nagellack på ena handen, fyyyyy. Så det ska fixas nu, känns jätte konstigt att inte ha nagellack på ena handen, har ju alltid det! Haha. Så blir att fixa naglarna & kanske se på Dark angel santidigt, vem vet. Får se hur det blir. & jag luktar jättegott just nu, haha. Luktar typ jordgubbar, asgott. Cccp. Nej men nu ropar nagellacket, haha.
Ciao~

Ibland undrar jag om jag har seriösa problem!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.