* JAG ÄR ODÖDLIG TILLS JAG DÖR

Inte för att skryta, men jag äger över tjugo blåmärken. Avis? Klart ni är. Vem vill int se ut som en blåslagen smurf liksom? Ingen. Typ. Nej men jag räknade alla blåmärken (som jag kan se) ganska precis. Inte kul alls. Bara på vänster ben finns det elva. Och aa. Sen över resten av kroppen med. Undra hur jag lyckas egentligen? Måste vara min talang i sängen. Att trilla ner, ganska duktig på det. Och sen att trilla av stolar, ganska duktig på det med. Och att springa in i väggar, min största talang. Yeah.
Och jag har en bula i huvudet, trillade av en stol i lördags natt, lyckat. Känner mig som en mongolid, mycket fint. Verkligen. Aa. 
Och lägenheten är helt ren igen, städat allt sen i lördags, fin fint igen. Och om det inte är glitter i hela lägenheten så är det tydligen Marie-kex. Asså, lovar, överallt fanns dom. EKÄL. Ehehehe. Nej men trampade på tusen nästan, lovar. Men nu är dom booortaaaa~ Awesome.
Och nu borde jag gå och kolla om jag har fått mina pengar. Aa. Får nog göra det. Om jag orkar. Är tröttitrötti. YEAH.
Så nä, nu ska jag göra något. Yes.
Ciao.

HAHAHAHAHA, valde fel bild. Orkar inte byta.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.