* INTERNET

Har äntligen internet! fyfan vad skönt. Känns helt lost utan, haha. Är van vid internet var dag, som dessutom är hyffsat snabbt. Men här får man vara glad om man ens får internet! OH INTERNET :love: . Nej skojar, såååå beroende är jag inte. Men skönt att ha det nu.
& min pappa har gått och blivit sjuk så jag gick upp vid nio för att ta ut hunden och för att ge den mat osv. Känner mig duktig, sen sprang jag runt överallt för att hämta alvedon, c-vitamin, juice, halstabletter & macka. Haha, så snäll jag är ibland! Nej men måste ju faktiskt vara snäll. EHEHEH.
& jag ska ta igen alla dagens ritningar idag. Lite senare dock.Men det kommer!
& nu ska jag kolla runt överallt för att se vad jag missat, fnizz.
Ciao~

Asfint, fast ne.


Eriicaaa.

sv: tack ;)

2011-02-23 | 12:34:35 | http://ericaaxell.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.