* I'M AWESOME

Kom nästan nyss hem, asså jag hatar bussar. Det är alltid någon som jag stör mig på, denna gången var det den framför mig, hon pratade i telefon halva tiden med äckligt tillgjord röst. Sån bebisröst, och sen typ en halvtimme senare ringer hennes mobil igen, då har hon normal röst. Asså. CCCPPPP. Aa. Och sen pratade hon med konstig dialekt. Äckligt.
Nej men jag stör mig alltid på någon när jag åker buss, kul va? Och nu sitter jag och lyssnar på I'm awesome. Känner mig ganska awesome. Jag ÄR awesome. Yeah.
Nej nu ska jag dricka oboy och fixa mina naglar. Kul. FNIZZ.





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.